Anunturi de vanzari-cumparari auto...si nu numai

Noul Opel Astra 2016

Un produs de exceptie al lui Opel, noua Astra a fost desemnata Masina Anului 2016 in Romania, de juriul Asociatiei Presei Auto din Romania (APAR). Locurile secunde sunt ocupate de noul Fiat Tipo si mult galonatul Renault Kadjar.

Vineri, 18 decembrie 2016, intr-o locatie demna de un campion, si aici ne referim la Academia Titi Aur, autodromul de langa Bucuresti, mai exact la iesirea din Crevedia, s-a desfasurat concursul Masina Anului 2016 in Romania. 

Concursul despre care vorbim a inclus doua probe on road si on track. Proba on road a constat intr-o rulare pe drumurile din jurul Crevediei, prin mai multe sate, a avut o lungime de 80 de kilometri si au fost testate abilitattile celor 7 finaliste la rularea normala in trafic atat pe drumuri nationale, cat si pe drumuri judetene si comunale, Masinile au fost supuse si le niste succesiuni de viraje pentru simularea numeroaselor situatii de trafic cu care ne intalnim toti.

Cea mai spectaculoasa proba a fost cea de pista, care s-a desfasurat pe un circuit ales de Titi Aur, multiplu campion national de raliuri al Romaniei. Aceasta proba debuta cu o franare de urgenta pe o suprafata valurita, apoi se trecea in viteza printr-un sir de jaloane, pentru a testa atat manevarabilitate masinilor cat si priceperea soferilor. Mai departe se urca pe un pod cu aderente diferite si iesire in unghi inchis. Urma proba de franare de la 100 km/h - 0 cu masurarea spatiului de franare. Mai departe se intra intr-o zona circulara acoperita cu asfalt cu aderenta medie, care se termina intr-un test al elanului pentru observarea stabilitatii masinilor. De la testul elanului intram intr-o zona circulara acopert cu beton cu aderente diferite pentru testarea sistemelor de asistare ale masinilor apoi din aceasta proba se intra la o franare de urgenta pe o zona unde rotile aveau aderente diferite, pentru testarea stabilitatii la franare si performantele sistemelor de asistare la franarea de urgenta. La iesirea din acesta proba se intra intr-o zona cu foarte slaba aderenta, unde se testa tinuta de drum a masinii cu si fara sisteme de asistare.

De amintit ca probele nu erau contra timp ca sa nu streseze masinile, care erau in echipare normala de strada.
Aceste probe reusesc cu brio sa replice standardele de masurare folosite la incercarile automobilelor pentru punerea in vanzare. De remarcat ca pe autodromul Titi Aur ai posibilitatea sa masori atat performantele masinilor cat si ale soferilor, autodromul oferind multe pachete de exercitii de conducere defensiva si sportiva. Exista diferite simulatoare unde doritorii isi pot perfectiona abilitatile de conducere si pot simti diferenta in sofat si pilotaj.

Siteuri partenere

Contact

Retele sociale